loading...

تکنولوژِی و فناوری های روز دنیا

من این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا تجربیات خودم رو در زمینه ماشین آلات صنعتی و تکنولوژی و فناوری بهتون ارائه بدم. در ادامه هم نتیجه تحقیق و تجربیات من در زمینه تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی هست که ب

من این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا تجربیات خودم رو در زمینه ماشین آلات صنعتی و تکنولوژی و فناوری بهتون ارائه بدم.

در ادامه هم نتیجه تحقیق و تجربیات من در زمینه تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی هست که براتون مینویسم:

تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی

با وجود تمام تجهیزات بسته بندی موجود، چگونه می دانید کدام دستگاه برای فرآیند بسته بندی شما بهترین است؟ متخصصان Pro Pac برای چندین دهه به کسب و کارها کمک می کنند تا تجهیزات بسته بندی مناسب را تعیین کنند. ما سیستم‌های شرینک، تاول، تاشو، بسته‌بندی جریانی، بسته‌بندی و کیسه‌بندی را برای بسته‌بندی کارآمد و مؤثر محصول شما ارائه می‌کنیم. ما به شما کمک می کنیم بسته های خود را با بهترین تجهیزات برای حمل و نقل به طور ایمن جعبه، نوار، بند و پالت بندی کنید.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار با 400 میلیون تومان هستید بهتون پیشنهاد می کنم که مقاله دستگاه پرکن گرانولی چیست؟ را مطالعه کنید تا با این نوع تجهیزات بسته بندی ارزان آشنا شید!

اگه دنبال اطلاعات راجب انواع دستگاههای بسته بندی به صورت تخصصی هستید توضیحات این مقاله را حتما بخوانید:

تجهیزات بسته بندی توزین دار و شمارش

ترازوها، شمارنده ها و پرکننده های کلاس جهانی ما مقادیر دقیقی از محصول شما را با سرعت بالا در کیسه ها، کیسه ها، جعبه ها یا فنجان ها توزیع می کنند.

سیستم کیسه ای از پیش ساخته شده با فرمت بزرگ Matrix Cetec

Rollstock و سیستم های کیسه ای از پیش ساخته شده

Pro Pac با افتخار همه کاره و پرسرعت افقی و سیستم های کیسه ای از پیش ساخته شده توسط Matrix، Bartelt و FL Tecnics و Ohlson را ارائه می دهد.

ماشین های مهر و موم فرم عمودی Ohlson VFFX

تجهیزات بسته بندی مهر و موم فرم عمودی

سیستم‌های کیسه‌بندی BW Flexible Systems، Hayssen، Sandiacre، Simionato، Matrix، و بسته‌بندی عمودی بسته‌بندی عمودی (VFFS) به طور خودکار محصولات بدون جریان را با سرعت بیش از 100 کیسه در دقیقه و با دقت گرم وزن می‌کنند.

بسته بندی بهداشتی به سبک جریان افقی

تجهیزات بسته بندی جریان افقی

بسته‌بندی‌های جریان افقی بسته‌های بسته‌بندی سریع افقی را با یا بدون فیلم چاپ شده فراهم می‌کنند. این ماشین‌ها طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها و نوار نقاله‌ها را برای سفارشی‌سازی فرآیند بسته‌بندی برای بسته‌بندی کامل محصولات شما دارند.

روکش Scandia 350

تجهیزات پوشش اسکاندیا

ماشین‌های روکش‌پیچ با حرکت پیوسته با سرعت بالا Bartelt Scandia طیف وسیعی از محصولات مستطیلی کم مشخصات را در خود جای می‌دهند.

ماشین پرکن خط مستقیم ATS Engineering ATS SP1X3

سیستم های پر کردن مایعات

Inline Filling Systems طیف گسترده ای از ماشین های پرکننده مایع شامل تمیز کردن، پر کردن، دربندی، نوار نقاله و تجهیزات انباشتگی را شامل می شود. تجهیزات پرکننده مایع قوی مهندسی ATS برای طیف وسیعی از کاربردها. Volumetric Technologies تجهیزات پرکننده سفارشی با کیفیت بالا را تولید می کند که با دقت طراحی شده اند.

کارتن اتوماتیک بارگیری دستی Scandia HAB-VCC

شکل دهنده های کارتن و سینی

Pro Pac کارتن‌سازهای Bartelt، Adco و Econoseal، دستگاه‌های کارتن تاشو، کارتن‌لودر، کارتن‌ساز، سینی‌ساز و لودر سینی، بسته‌بندی کیس، و ماشین‌های بسته‌بندی را ارائه می‌دهد.

درزگیرهای سینی اتوماتیک Ossid ReeMaster 400، 600، 800 و 1000

تجهیزات بسته بندی سینی

Ossid روکش های سینی با سرعت بالا و سینی های مهر و موم پیشرو در صنعت می سازد. Starview سینی مهر و موم قوی و ناهموار را برای انواع نیازهای تولید می سازد.

بسته‌بندی جمع‌کننده لوله‌های پلی‌پک برای انتخاب و مکان

تجهیزات بسته بندی کوچک

Polypack، Arpac، Eastey، Heat Seal، و Kayat طیف وسیعی از سیستم‌های شرینک باندلینگ را تولید می‌کنند که به دلیل یکپارچگی ساختاری، قابلیت اطمینان و انعطاف‌پذیری مشهور هستند و گزینه‌هایی از سرعت کم تا بسیار بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تریپک HSA Shrink Label Applicator

تجهیزات شرینک آستین

Tripack سیستم های کاربردی آستین کوچک مقاوم و قابل اعتماد تولید می کند. Axon اپلیکاتورهای بند دستکاری و آستین همه کاره را می سازد. تونل های حرارتی باند انقباضی Heat Seal برای اجرای باندها و آستین های کوچک با حجم متوسط ​​طراحی شده اند.

سیستم کیسه‌بندی خودکار کیسه‌های خودکار SPrint

تجهیزات کیسه های اتوماتیک

Autobag طیف گسترده ای از تجهیزات و لوازم جانبی بسیار محبوب را تولید می کند که شامل کیسه های نیمه و تمام اتوماتیک، سیستم های پرکننده فضای خالی، شمارنده ها، مرتب کننده ها، ترازوها، نوار نقاله ها و سیستم های مهندسی بسته بندی کیسه های سفارشی می شود.

OK Supersealer SS2 Hot Air Sealer

کیسه زن و مهر و موم نوار

درزگیرهای نواری امپلکس، کیسه ها را با تطبیق پذیری و سهولت استفاده، مهر و موم می کنند. سیلرهای هوای گرم OK کیسه‌ها را کاملاً بدون نوار تفلون می‌بندند. مهر و موم های باند مقاوم APM به طور قابل اعتماد کیسه ها را در شرایط سخت آب بندی می کنند. مهر و موم های عمودی نوآورانه Rennco با استفاده از فیلم رول تاشو مرکزی به جای کیسه های از پیش ساخته، هزینه مواد را کاهش می دهند.

دستگاه استرچ پک تمام اتوماتیک Starview FASP8-1618

مهر و موم تاول و تاشو Starview

ماشین های مهر و موم تاشو و تاول Starview بهترین در این صنعت هستند. عملکرد قابل اعتماد، عملکرد ساده، و دوام طولانی مدت به صورت استاندارد در تمام ماشین های Starview ارائه می شود.

لفاف کوچک کننده سرو روتاری حرکت مداوم Arpac XR

تجهیزات بسته بندی کوچک

لفاف های شرینک آرپاک برای انواع محصولات طراحی شده اند و تا 120 بسته در دقیقه سرعت دارند. سیستم‌های بسته‌بندی شرینک شنکلین عملکرد قابل‌توجهی، حداکثر سهولت کار و دوام طولانی‌مدت را ارائه می‌کنند. سیلرها و تونل های شرینک Eastey L ویژگی های با کیفیت موجود در ماشین های شرینک با قیمت بالاتر را ارائه می دهند.

دستگاه بسته بندی پوست اتوماتیک Starview ASP

ماشین آلات بسته بندی پوست و قالب

Pro Pac تجهیزات بسته بندی پوستی مقاوم Starview و Heat Seal Ampak را ارائه می دهد. برای محصولات صنعتی عالی است، بسته بندی های پوستی محصولات را بین لایه بالایی پلاستیک گرم شده و لایه پایینی کارت با روکش چسب مهر و موم می کند.

سیستم های نقاله انباشته SpanTech

سیستم های نقاله

سیستم‌های نوار نقاله شاتل‌ورث، روچ و اسپان‌تک قابلیت‌های جابجایی، مرتب‌سازی، ادغام، جمع‌آوری، نمایه‌سازی، انتقال و ارتقای محصول را فراهم می‌کنند.

مفاهیم تغذیه فیدرهای کاسه ارتعاشی

فیدرهای کاسه و اصطکاکی

Pro Pac با افتخار فیدرهای اصطکاکی MFT Automation و سیستم های تغذیه Concepts را ارائه می دهد. این فیدرهای اصطکاکی و کاسه ای که برای کارکرد 24 ساعته طراحی شده اند، سال ها خدمات بدون وقفه را ارائه می دهند. سیستم های کاملاً یکپارچه تغذیه، برچسب زدن، دسته بندی، می توانند در خط تولید شما ادغام شوند تا یک راه حل کامل با سرعت بالا ارائه دهند.

سیستم بالشتک باد شونده Sealed Air NewAir IB

کاغذ درخواستی، بالش هوا، پرکننده حباب و فوم و تجهیزات بالشتکی

سیستم های بالش هوا، کاغذ، حباب و فوم فوم و پر کردن فضای خالی راه حل های برتری را برای محافظت از محصولات در حین حمل و نقل ارائه می دهند.

ABC 70 Partition Inserter Single Machine

کیس و سینی شکل دهنده و بسته بندی

Pro Pac نصب کننده های کیس Pearson، ABC، Arpac، Little David، Polypack، و Econoseal، سینی لودر، کارتن ساز و بسته بندی کیس را ارائه می دهد. این ماشین‌های خط تولید کیس دقیق، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای طیف وسیعی از حجم‌های تولید مناسب می‌سازند.

درزگیر کیس تصادفی اتوماتیک Loveshaw Little David LD-16R

مهر و موم های مورد

سیستم‌های بسته‌بندی حرفه‌ای سیلرهای قابل اعتماد، سریع و مؤثری را ارائه می‌دهند که توسط Pearson، Little David، Eastey، BestPack و ABC ساخته شده‌اند.

لیبل اپلیکاتور FoxJet LS7000

برچسب استفاده از تجهیزات

سیستم های برچسب گذاری فاکس جت از قطعات با کیفیت بالا استفاده می کنند و زمان را به حداکثر می رساند. لیتل دیوید تجهیزات برچسب زنی سریع و دقیقی را ارائه می دهد که به راحتی در خط بسته بندی شما ادغام می شود. Take-A-Label انواع ماشین های لیبل زن بادوام را ارائه می دهد.

چاپگر جوهر افشان با وضوح بالا، Digital Design Evolution EV II

چاپ و کدگذاری تاریخ

چاپگرهای جوهر افشان با وضوح بالا FoxJet و Evolution، و چاپگرهای علامت گذاری و کدگذاری کیس Little David برای کارکردن ساده هستند و چاپ شفاف قابل اعتمادی را روی بسیاری از انواع سطوح ارائه می دهند.

پالت ساز رباتیک آرپک RPC

پالت سازهای رباتیک و معمولی

Pro Pac پالت سازهای رباتیک و معمولی Arpac، ABC و Pearson را ارائه می دهد. پالت سازهای رباتیک راه حلی کارآمد برای بارگیری کیس ها، سینی ها، کیسه ها و بسیاری از محصولات دیگر بر روی پالت ها هستند. پالت سازهای معمولی پالت سازی نیمه اتوماتیک کیس ها، کارتن ها، کیسه ها یا سینی ها را با قیمتی مقرون به صرفه با حداقل ورودی اپراتور ارائه می کنند.

سیستم تسمه‌بندی Wulftec PowerMaster

تجهیزات تسمه

Pro Pac تجهیزات تسمه ای را از Wulftec، Greenbridge (Polychem سابق) و Dynaric ارائه می دهد. دستگاه‌های تسمه‌بندی پالت Wulftec قوی شامل سیستم‌های تسمه‌بندی و فشرده‌سازی تمام اتوماتیک، عمودی و افقی هستند. دستگاه‌های تسمه‌بندی جعبه‌ای و باندل گرین‌بریج و دایناریک، تسمه‌ای با سرعت بالا را برای طیف وسیعی از کاربردها فراهم می‌کنند.

لفاف کششی مداری صورت فلکی شکارچی

لفاف های کششی

دستگاه‌های چرخان، برج‌های دوار و بسته‌بندی استرچ مداری Wulftec به دلیل بهره‌وری، قابلیت اطمینان و دوام بی‌نظیر خود مشهور هستند. Orion طیف گسترده ای از لفاف های کششی بادوام، ناهموار و بسیار قابل اعتماد را تولید می کند.

دستگاه بسته بندی اتمسفر اصلاح شده MAP فرم عمودی پر و مهر و موم

تجهیزات MAP بسته بندی اتمسفر اصلاح شده

تجهیزات بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده (MAP) عمر مفید سینی های آب بندی را بدون نیاز به مواد نگهدارنده یا انجماد افزایش می دهد. ما تجهیزات آب بندی سینی، آب بندی کیسه ایستاده، VFFS و تجهیزات بسته بندی جریان آب بند را ارائه می دهیم که شامل اجزای شستشوی گاز است تا ماندگاری محصول شما را افزایش داده و قلمرو بازار شما را گسترش دهد. 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 20 آذر 1402 زمان : 16:28 بازدید : 33 نویسنده : مهدی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 367
  • بازدید کلی : 890